BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/29/2009

Nu är det gjort.

Nu är det gjort.
Jag och Viktor var inne i Mörby idag, och nu har jag eller Viktor köpt ett träningskort åt mig.
Ett år, och jag ska börja i veckan, men mina nya svart rosa nike skor, jag är riktigt nervös, men hoppas det ska gå bra.

Marcus är inne i nån period igen, gnäller och skriker mest hela tiden, idag var jag riktigt slut, och jag gruvar mig nästan för imorgon, vi ska iväg på middag med Viktors pappa och hans bror ocg tjej och barn, ska lbi trevligt, men otroligt jobbigt ifall han bara skriker hela tiden :( Stackarn, han pruttar så man tror nästan att han ska lyfta från golvet, hoppas det lugnar ner sig snart...

Har börjat följa the biggest looser, så nu jäklar blir jag peppad på att börja träna, vilka kämpar!!!!

Kramar A

1 kommentarer:

johanna sa...

oj vad roligt =) jag är säker på att det går bra att träna.. du gjorde ju det så mkt då vi var yngre å allt !! stackars marcus med gaserna.. hoppas det lugnar ner sig. puss på er