BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/27/2009

Min älskade vän

Dagen började idag klockan 08
Alldeles för tidigt för mitt tyckte och Marcus är otroligt dålig i magen, det rinner ur honom så fort han har ätit nåt, och är jätte gnällig, och håller jag handen på magen så känner jag riktigt hur det bubblar och har sig i den :(
Kan inte komma på något nytt vi har provat på heller, så jag vet inte vad det kan bero på.
Hoppas det blir bättre för han verkar inte ha det kul, det tog riktigt emot att behöva in till mörby och handla lite tills min älskade vän Maja skulle komma på besök efter jobbet, men v tog oss iväg, och som vanligt är han betydligt snällare i vagnen, jag får börja dra ut oftare de dagar då han är gnällig.
Handlade blöjor och barnmat, fick en chock när summan slutade på 500:- shit (fattiglapp som jag e fick jag ångest) Men men... han måste ju få det allra bästa lilla vännen min.

Vilade lite när vi kom hem igen, sen kom Majsen, vi beställde pizza och jag en god kebab, (som jag glömde att betala igen henne för) men så mycket som jag har klagat på att jag har lite pengar kan det ju verka som att jag glömde med vilja, men så var det faktiskt inte.
Tyvärr var Marcus jätte grinig som vanligt när jag har främmande, förstår inte, och det beror inte på att jag är annorlnda när jag har folk här heller för han är ju så här hela de dagarna.
Ikväll gick han knappt att söva, Han bara skrek och skrek, kan inte vara roligt i magen nu. Stackarn, man blir så ledsen när han mår dåligt, och därför går mina tankar åter igen över till Tina Håller tummarna för er att det ska gå bra!!!

Jag har druckit några glas vin och känner att nu snart väntar sängen... Tack igen Maja för en underbar kväll.

Kramar A

1 kommentarer:

Maja sa...

tack detsamma var jättemysigt att ses , alldeles för sällan :) mitt fel! puss