BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/07/2007

Allting är urtråkigt

Usch fy och blä vad jag är uttråkad. Fattar inte att jag har blivit så här, så fort jag sitter hemma en dag nu så blir jag uttråkad. Den enda nyttan jag har gjort idag är att jag har duschat selma. Och det va faktiskt välbehövligt, men jag avskyr att göra det. Hon tycker att det är helt ok medan man håller på men sedan så blir hon så frusen stackaren så hon ligger och skakar i flera timmar efteråt. Så medan jag har suttit framför min numera fungerande dator hr jag haft henne inlindat i mitt knä i två stora filtar, och ändå så ligger hon bara och skakar, och hon vill verkligen att man ska värma henne, för går man och sätt sig någon annanstans, kommer hon bara o klöser mig lite på benet och vill upp igen, lill gumman min...
Nu sitter jag framför tv:n med datorn i knät och försökte titta en på film, men jag har inte kastat många blickar till tv:n så jag ska nog lägga ner det projektet.
BLÄ undrar om man kanske borde läsa en bok? Kanske borde jag bädda rent i sängen? Kanske borde diska undan efter min middag? Ni hör ju hur för jävla tråkigt allting låter.
Neej nu fåre va nog!
Kramar A

0 kommentarer: