BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/05/2007

Hjälp..

Fattar inte vad som har hänt med både min dator och internet, datan ärlite seg när det kommer till det mesta, vill jag höja ljuder och trycker på volymknappen måste den tänka i typ 8 sekunder innan den visas.
Vet inte heller vad som har hänt med internet, går jag in på dagen så är det oftast inga problem men på kvällarna så sackar den bara ihop, går knappt att titta på sidorna, dom laddas inte upp längre, har börjat fundera om det är nåon eller några som är inne och sufar via mitt nät men hur vet man ifall dom gör det? jag har ju adsl så det kan ju inte bero på att många är inne på internet samtidigt i huset heller, betalar ju mkt pengar för att ha den snabbaste uppkopplingen och nu för tiden kan man knappt sitta här för det är så långsamt, jag vet inte vad man ska göra åt det?
Nån som vet? Snälla berätta i såna fall
Kramar A

0 kommentarer: