BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/02/2007

Fullspäckat

Jädra skit, Nu har jag slarvat bort kabeln till digitalkameran så ni får vara utan bilder för tillfället, lägger väl ut bilderna, när jag finner den ( om det sker )
har varit lite fullspäckade dagar, så detta lät blir ett rätt så långt inlägg. varnar i för väg.

TORSDAG

Jag hade lovat sedan tidigare att jag skulle träffa "karlstad" Therese och gå ut på en fika klockan 18, så fastän jag va huuur trött som helst, kände jag mig ju tvungem, har inte träfat henne sen vi båda flyttade till Umeå och nu bor hon i Södertälje.
va väldigt sen hem från jobbet den dagen då det va sista dagen för en arbetskollega och vi va ju tvungna att äta lite tårta, cider och lite andra goosaker. Så efter det var jag ju hur stressad som helst hem för Selmisens skull, så jag rusar in genom porten slnger nycklarna på bordet, tar på Selma kopplet och springer ut genom dörren, När jag hör dörren "KLICK" Så inser jag att jag just låst mig ute för nycklarna låg ju kvar på bordet. SATANS jädra självlåsande dörrar. Börjar känna förtvivlat i mina fickor, hittar mobilen och tunnelbane kortet. Jag tittat på Selma, börjar gå direkt mot tunnelbanan fö att åka till Viktors jobb, men jag ringer och ringer och ringer till honom men det e ju bara skit mobilsvar, sen kommer minnet tillbaka (HAN HADE JU INGE JÄDRA BATTERI) jahaja,, åker iväg till jobbet igen, traskar in där med Selma i släptåg och börjar leta runt på eniro efter numret till hans kontor. För tag i det, en tjej svarar jo men vad säger hon då? -Nej men han har just gått iväg på ett möte, jag vet tyvärr inte när han kommer tillbaka.
Fick mobil numret till hans chef som också var med på mötet, men självklart ville jag ju inte ringa och störa mitt i mötet för att säga att jag är utelst, vad ska han göra åt det just då? Så jag väntar påa tt han ska ringa upp, klockan kvar över 6, möter jag upp honom, satt på jobbet i typ 3 timmar. Som tur var så ville Therese shoppa lite så jag åkte hem med Viktor, satte på mig lite parfym för jag såg risigare än risigast ut, sen direkt in till stan igen, Vi gick och åt på kungshallen, kvällen va faktiskt riktigt trevlig. Synd bara att man va så trött, had eju egentligen tänkt att vila innan jag for.
Somnade riktigt tidigt den kvällen i alla fall....

FREDAG

Jobbade till 14. Sen for jag snabbt förvi bolaget och köpte lite vin och öl, sen hem och sov, mötte upp Elin just före 19, gick och handlade lite ingredienser till tacos, och hämtade ut mina bilder som jag hade skickat på framkallning. Sen satte vi igång och drack och lagade lite mat, blev rejält på fyllan, fattar inte hur jag kunde bli det, för jag hade inte sååå mycket att dricka, men det blev jag, vi satt här och kacklade på, sen när klockan va typ 23, eller va den 00? Så höll både jag och Elin på att somna så då gick vi faktiskt och la oss hahaha roliga liksom.

LÖRDAG

Vi vaknade rätt tidigt, Elin skyndade sig hem för att göra sig i ordning, sen for vi in till stan till Kungsträdgården för att svenska favoriter va där och hade lite artister som dom spelade med, både jag & Elin va lite bakis, så det va ingen höjdare att stå där i glassande sol. men jag fick se min Danny i alla fall innan vi bestämde oss för att gå vidare, åt på max, köpte ett par as snygga skor. sen spraaang jag till t-banan för att möta upp Viktor och åka ut till Gåsö på kräftsiva för Joy fyllde år i Onsdags. Det va riktigt gott, as goda kräftor, sen drack vi skåne till, vi delade på en 7:a 4 stycken, och jag drack lika mycket som dom, + cider och öl, och jag kände mig inte ens så påverkar att jag vågade mig på att dansa?? Måste ju ha varit för att ma drack dagen innan, att det va svårare, men det va lika bra det, sen när alla skulle basta och ta ett natt bad så gick jag faktiskt och la mig, klockan 23,,, vad har hänt med mig liksom?? Jag som brukar va en riktig natt uggla.

Dagens kändisar: David tainton, Sanna Nielsen, Jessica Andersson, Danny

SÖNDAG

Såg till att åka hem tidigt så man skulle känna att man har varit hemma och tagit det lugnt nu också innan helgen redan är över. så 11.13 åkte vi från Gåsö, Viktor mådde väl så där, men jag mådde faktiskt riktigt bra idag. Så nu sitter jag här, förbannad över att jag inte får in bilderna! Och ser som vanligt på våra bästa år!


Sup & svälj trevlig helg
Kramar A

0 kommentarer: