BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/10/2007

Måndag och mitt huvud känns så tungt

Jahapp idag va det måndag igen. Även om man inte ens har varit ute eller något annat? Varför är det alltid så jobbigt med måndagar, särskilt om man jobbar, det känns så tungt och segt. Jag har i o f s fått med mig en elev som ska gå två ggr i veckan i 5 veckor så det blir ju roligt. jag gillar ju att ha med mig folk. Jag gillar väl helt enkelt att prata ! :D
Helgen som har varit har det inte hänt något alls. Har ju bara jobbat, vilat suttit vid datorn, tvättat, städat o lite sånt.
Idag efter jobbet gick jag & Elin och tog oss en "fika" om det ens får klassificeras som det eftersom vi satt i 5 minuter på 7 eleven och åt en kanel bulle :)
Och sen vilade jag alldeles för länge idag, 2½ timma (FY)
Neee jag har helt enkelt inget att skriva idag
Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahaha...vadå vi tog ju en fika efter jobbet... hehe!
jaa ja skulle ju å träna efter jobbet... la mej på soffan å sträckte ut mej lite, men så slocknade jag! vaknade vid sex, mathias fick dra úpp mej! stod å kastade nötter på mej! men nu är jag vaken iallafall :) puss