BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/21/2007

Campingmjölk på lidl

Jaha, den här dagen gick ju inte alls som det va tänkt :(
Så där i förväg hade jag ju nästan sett fram emot den. Det va meningen att jag skulle jobba i vården till klockan 11, för att sedan övergå till att följa med en och handla på lidl, senskulle jag ha välkomstsamtal med två samt att skriva in lite uppgifter på datorn. Ohh va roligt tänkte jag,men började fundera genast på morgonen då vi skulle dela ett arbetskort som vanligt så man fick ännu mera att göra än vanligt. Frågade vänligt om dom kom ihåg att jag skulle iväg klockan 11, jo men det gjorde dom? Men jag hann ju inte med alls, så stackars Elin fick göra jätte mkt :( Jag kom iväg precis vid 11, efter många om och men, gick och handlade, sa att vi hade en timma på oss, På lidl passade jag på att köpa med mig 3 liter camping mjölk *mums* efter nästan 2 timmar va vi tillbaks, jaha tack för den pg, inte blev man n´å stressad då, och pricken över i:et va att ingen hade tagit mina lunchbesök i övrigt heller, bara sa fint att dom hade larmat. började springa runt som en galen höna, och inte hade man hunnit äta någon lunch heller, fick i alla fall ut o ha mina samtal, jag hann knappt med båda, sen vare inge mer, då va dagen sut. Skulle få lite tid på måndag också, men vi får väl se helt enkelt. Ska inte ta något för givet mera. Stressade hem till Selma, har sovit som en stock och nu sitter jag och dricker min camping mjölk. Höjdpunkten på denna dag!!!!
Nu ska jag göra lite pannkaka
Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, det där lät inge kul hörru...