BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/29/2007

Full fart

Shiiit nu är jag dö stressad. Dagen är lördag och klockan är 11.03 och här sitter jag och dricker lite kaffe och försöker länna lugnet över att jag inte har städat ett jäkla dugg och att Maria anländer till stockholm om 4 timmar + att det kommer nån fler ikväll så man vill ju att det ska va lite snyggt, tänkte dra fram dammsugarn här snart, men då måste jag va liiiite piggare, jag har en jäkla lägenhet, jag har inga möbler som går ända ner till golvet utan det är typ en decimeter kvar på allt, så man får krypa typ på knä genom hela lägenheten o dammsuga och jag blir dö svettig av det. Det är nog därför jag så sällan gör det, plockar istället hellre upp dammtussarna och slänger dom direkt i soppåsen, nej usch nu får jag ångest. =( Neeeeej, måste banne mig sätta lite fart alltså.
Ska va inne på stan och stå vid bussen med en stor skylt där det står MARIA på exakt när hon kommer så hon inte går vilse i stor sthlm och som hon uttryckte det själv, att hon får festa till med uteliggarna ikväll, men det kan nog vara nog så kul?? Förutom att hon inte hinner på bolaget och jag har hennes alkohol haltiga drycker här hemma. Hmm undrar vad man ska äta till middag också? nej uhhh nu kryper stressen inpå mig.
Shiiiiiit
jajajaj synd att man är så lat och aldrig gör sakerna när man har tänkt det.
Jag skriver ju väääldigt ofta att jag ska städa, så tro inte att jag är nån pedant typ, för även om jag skriver det, tar jag mig aldrig för och gör det. Jag sitter istället här, precis här och glor på samma dator dag efter dag.
Kramar A

0 kommentarer: