BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/20/2007

Bra humör idag

Jäklar va bra humör jag e på!!!

Men först lite bilder från igår

hahaha =) I alla fulla fall så är jag på rå bra humör, förutom att jag håller på att storstäda och tvätta till Viktor.

Pratade med Maria tidigare idag. Hon kommer hit nästa helg JAAAAA fan va kul känns om om det va 10 000 år sedan vi umgicks och festade till med varandra. Jag ju i Karlstad när dom hade dop för Alma, och festade lite efteråt, men jag va ju så sjukt trött så jag somnade ju as tidigt, så jag va en riktigt tråkmåns. :) Nej men seriöst , det ska bli as kul. Och helgen efter det så åker jag och Selma till Karlstad för att Elin fyller åt.. hihi karaoke och sånt, kommer att bli jätte trevligt. Sen så sover jag hos Maria så jag får träffa söta lill Almisen också. Blir as kul att träffa Maria, Elin , Mikaela och Mia. Känns som om det va flera år sedan (som det va) som vi umgicks allihopa. Värmlänningarna och jag :D

Ok, dags att återgå till städningen

Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bli skit kul! :D Party party!!!