BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/16/2007

Jaha...

Jaha, då va den helgen över, eller snart i alla fall. Är det inte för typiskt att när man för en gångs skull är lång ledig så blir man sjuk. har vart förkyld heeela helgen. Det är lite bättre idag, men fortfarande inte riktigt bra, men jag ska till jobbet imorgon, har inte råd att vara borta. har ju redan en obetald arbetsdag i fredags nr jag ville va ledig. Aja får i alla fall lite ångest. Viktor skickade ju ett sms i torsdag där han skrev: får ma bjuda ut dig på middag på lördag? Tyckte att detva as gulligt oh självklart ringde jagupp och tackade ja till daten =) men som sagt jag va ju sjuk så det blev ju inge av med det, och nästa helg så jobbar men igen. Så jädra typiskt. Tänkte att jag ska va duktig och börja höst städa, men jag ska ta väldigt lite åt gången annars blir man alldeles för less, jag ska ta ett rum om dagen, och jag har börjat på köket idag, men eftersom att det är mest jobb där så tar jag resterande halvan imorgon. Jag är råå noga när jag väl tar en sån städning, torkar i skåp och allting. SÅ nu jädrar ska det va snyggt här om nån vecka när jag är klar. Fick mina linser i torsdags, känns så jädra skönt att åter vara brunögd, har kännts som om det är nåt som saknas på mig. Känns ungefär som om man sminkar sig men glömmer mascaran =)
Nej, funderar stark på att gå och torka ut klskåpet också innan jag tycker att ja är fördig för idag. Ha en trevlig söndag allihopa
Kramar A

0 kommentarer: