BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/07/2007

Ett slut även på denna dag

jaha idag har jag haft en ledig dag, vaknade klockan 12, va helt säker på att klockan bara va nio så jag gjorde mig redo för att somna om igen, för trött va jag, men bestämmde mig för att titta hur mycket klockan var ändå, och tur va det, för annars hade jag väl sovit till klockan 15. Fick ett meddelande av elin nästan direkt jag vaknade, jag och Sema va bjuden på fika i Solna, så efter att ha varit ute med hunden, gjort mig lite i ordning och så, så for jag dit. Första gången jag såg "hennes lägenhet" hon är ju inneboende hos en kille, men det va jätte fint där och en stor härlig balkong som vi satt och fikade och rökte på.
Sen for jag hem, gjorde faktiskt köttfärslimpa med cantadou i, blev as gott, trodde jag inte om mig själv :)
Sen satte jag mig vid dum datorn, och irriterade mig som vanligt på att den fungerade så dåligt, ringde till bredbandsbolaget idag och dom berättade att det inte va nåt fel alls på mitt modem, utan att felet satt på datorn, så nu har jag haft ångest hela dagen, och tänkt att jag som har en 4 månder gammal dator, ska redan paja. Så ikväll tog jag fram alla papper jag kunde hitta, och har just ominstallerat datorn helt.
Peppar peppar ta i trä. knack knack knack, så fungerar den jätte bra. Men det kanske den inte gör imorgon om jag har otur.
Nu ska jag se till att överföra mina bilder och musik som jag faktiskt sparade innan jag återställde datorn =) Va duktig jag e
Kramar A

0 kommentarer: