BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/06/2007

Lite tankar om äcklig lukt och ålder

Förutom att datorn e knäpp så är ja nu leeeeedig i 2 dagar weeee :D
Det känns bra, i o f s ska man ju jobba i helgen så det va ju mindre roligt, men va fasen man ska njuta medan man kan, ska bli skönt med sov morgon imorgon. Nu är det 8 dagar kvar till the black eyed peas, neee 7 till och med, klockan e efter 00 såg jag =) En vecka går nog fort, ska bara försöka spara pengar så man har råd att dricka lite öl. =)
Är bjuden till Viktors pappa på fredag på surströmmingsfest, men jag vägrar, klarar inte av lukten, det sitter ju för fan i kläderna sen så man stinker apa. Har faktiskt smakat en gång, och det gick ju ner, men det är ingenting som jag längtar efter, dom har erbjudit sig att köpa något annat till mig, men neee klarar helt enkelt inte av lukten, mår dåligt av den.
Annat är det med kräftskiva. Det är ju gott och roligt när man väl äter det just eftersom att man äter det så sällan.
Har hunnit med två kräftskivor nu, hoppas innerligt att man kanske hinner med en till, även om det bara är "kvällsmaten" framför tv:n. Kan va gott att bara sitta o njuta av det också, och inte bara en anledning till att dricka en massa snapsar ;)
Jaaa, annars har man ju kommit på att facebook (som alla andra skriver) är väldigt beroendeframkallande. Jag sitter och letar folk dagarna i ända känns det som, är ju så roligt när man hittar folk från sitt gamla innebandylag, eller kanske nån mellanstadie klasskamrat, och höra hur allt har gått för alla nu när dom har blivit "vuxna" om man nu någonsin blir det. Jag tror faktiskt inte det. Jag har kommit på att man nog intar någon "fasad" för att verka "mogen" och äldre, men inombords är man nog fortfarande den lilla flickan elr pojken man alltid har varit, förutom att man numera har lite mer ansvar. Jag ser verkligen inte mig själv som 25. Hörde syrran sa att hennes dotter går i femman nu, jag vet ju hur gammal hon är, men hajade till direkt hon sa femman, det är ju där livet börjar, det är ju från den åldern man börjar ha minnen, och allt började - killar, dagböcker, kärleksbrev med mera.
sen insåg jag att i mitt sinne går jag nog fortfarande i 7-8! :D jaaa jag vet att jag ÄR väldigt omogen för min ålder också. Älskar att leka, men jag har faktiskt hört att det är bra att ha barnasinnet kvar. Hahahaa
Neeej nu ska jag lägga mig. Inte vara en rebellisk tonåring som ska sitta uppe halva natten bara för att man "kan" det.
Kramar A

0 kommentarer: