BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/18/2007

Lite friskare nu...

Mår lite bättre nu i alla fall, förkylningen har gått över, men istället har jag fått lite hosta, men det e ju lämpligt att jag e ledig nu 2 dagar då *pyttsan* så ja får hosta ifred. Jag jobbar ju hela långa helgen som kommer nu, tycker faktiskt lite synd om mig själv.
Städningen har inte gått så bra som jag hade velat, har fortfarande bara gjort halva köket :) Men jag ska försöka ta resterande halva imorgon. Jag är väl förmodligen lite mer utvilad imörgon, båda dom här dagarna nu när jag har jobbat har jag vilat i tre timmar då jag kommit hem, alltså det är inte nyttigt, men jag orkar faktiskt inte gå upp när klockan ringer, det värker i hela min kropp och huvudet bara bankar på mig.
Ska försöka plocka undan lite nu
Kramar A

0 kommentarer: