BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/19/2007

Min lediga onsdag

Jag steg upp klockan 12, drack lite kaffe, åt frukost och kände glädjen över att vara ledigt.
Sen gick jag till köket, tog fram trasan och grejorna och började städa, (har snart gjort färdigt köket) men jag hann inte färdigt allt innan elin hade slutat att jobba och va på väg, hon hade köpt med mig bullar och en stoooor kaka på 7 eleven (sötnosen) Så vi drack lite kaffe och fikade på balkongen och snackade lite skit. Sen vill ejag så himla gääärna gå till mörby centrum o shoppa lite så det gjorde i, men tror ni jag kom hem med något?? Nee ingenting, förutom lite mat. Elin däremot hittade sig ett par as snygga skor som jag såg till att hon fick 70% på också, (det är bra att shoppa med mig)
Sen kom vi hem, lagade lite goo mat, räkor, färska champinjoner, tagliatelle, och massa gosaker, och delade på en flaska vin, MUMMA.
Fan att vi alltid ska dricka när vi umgås men man har ju som roligast då ;)
Nu i alla fall så har vinet gjort sin verkan och jag känner mig lite lagomt trött, så det blir nog en tidig kväll ikväll, kanske till och med lite twin peaks i sängen.
kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

fan va mysit o kul ni verkar ha du o elin=) middag med vin o grejjer:) vill väll ja mä ha ;) puss stumpan