BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/04/2007

Nedräkningen har börjat

Åhhhh nu har jag börjat räkna ner!!!

9 dagar kvar till THE BLACK EYED PEAS!!! Alltså fatta att det är min första konsert? om man inte tänker på typ Carola Häggkvist och Tomas Di Leva.. Det är i alla fall min första konsert med världsartister. Elin, du får höra av dig nån dag så jag vet när du kommer, hur du kommer, hur länge du stannar, osv. =)
Ja e sååååå peppad!!!
Sen är jag lite besviken också måste jag erkänna, har sett att jag har i alla fall mellan 15-20 besökare varje dag på min blogg som går in o tittar, men det är aldrig (nästan) någon som kommenterar nåt.
SKÄMMES TA ME FAN (som man säger i Norrland) *med glimten i ögat*
Annars så äre ju bara detta jobb som kretsar imitt huvud. Har fått två nya vårdtagare, som jag måste lära känns och presentera och ha en massa grejor med, som har tagit dom här dagarna, så vi får se om det börjar rulla på lite smidigare imorgon. Det är som jobbigt när man inte riktigt vet vad man ska göra där. Hade världens rörigast dag igår på jobbet + att jag hade en introduktion, stackars tjej kan inte ha lärt sig mycket av mig igår. hahaha har aldrig varit så snurrig tror jag, va hur uppstressad som helst.
Hur som helst har jag bestämmt mig för att ändra lite på mitt liv, jag ska bli lite mer spontanare, ska inte sitta vid datorn (i alla fall inte lika mkt som förut) tycker faktiskt redan att jag har skärpt till mig, har även kommit på att jag ska sluta titta på serier på datorn, för då sitter jag här dygnet runt, ska börja se på dom på tv:n tänkte jag, för då har jag lite mer tid med Viktor också, men självklart ska jag se på våra bästa år på datorn, och glamour, men det tar ju inte upp hela dygnet. Sen så ska jag också börja laga lite mer mat, roligt med i alla fall ett riktigt mål mat om dagen. Men herregud nu när jag ser vad jag skriver så ska jag typ ändra hela mig hahaha, men det ska bli till det bättre, ohh sluta vila i tre timmar varje dag efter jobbet också, har redan börjat gå ner till 1 timma, ganska strongt av mig, + att jag har börjat lägga mig tidigare på kvällarna och inte sitta uppa halva natten. Oj oj oj blir ingenting kvar av lilla mig.
Mikaela, as kul att du kommer till Stockholm. PARTY
Och Elin,,, 9 DAGAR KVAAAAAAR!!!
Kramar A

4 kommentarer:

Anonym sa...

tycker faktiskt att du kan komma å träna lite med mej på dagarna :) då blir man faktiskt liite piggare, kan ju typ inte sova på dagarna längre :)
kan vi inte hitte på nå skoj på torsdag??
byebye äpplepaj

Angie sa...

men träningen, alltså jag gillar inte styrketräning juh. vill ju träna aerobic o sånt där.gympa, skutta runt i trikåer o sånt ;)Vad ska vi hitta på på torsdag då?

Anonym sa...

Det där känner jag igen, att ingen skriver alltså.. =) Ni får ha det så grymtkul på Black eyed peas!

Angie sa...

Jag lovar att skriva i din om du skriver i min :D