BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/22/2007

stress stress o åter stress

En annan stressig dag på jobbet, men idag tror ja inte att jag har glömt bort någon i alla fall. peppar peppar ta i trä.
Stör mig som fan på några på jobbet alltså ur personalen, undrar hur det kommer sig att det är alltid är någon /några som man har såååå svårt för.
Viktor är ute ikväll och äter middag med sin pappa så jag sitter här i min ensamhet, menj ag tog mig faktiskt för att lagade lite mat som jag kan ta med i matlåda imorgon också, känner mig så himla duktig faktiskt. Har lagat mat som bara den på slutet, det rör sig om ca 5 rätter (det enda jag kan laga) men jag gör då mat i alla fall, slutat att äta mackor till middag och det är ju ett + i kanten.
Jag sitter här med mina hörlurar på till datorn och lyssnar på musik, men likt förbannat hör jag grannens tv. så jävulst lyhört, men sen så gör det ju inte saken bättre att det är gubbe i sina bästa år som har tv:n på högsta volym.Hans tv brukar överrösta våran, det bara dånar här nere, vilket Viktor håller på att få cp krupp på. Han har varit uppe och sagt till flera gånger men gubben blir bara förbannad och kommer på något att anklaga oss på ( som att vi har varit och ringt på hans dörr på nätterna ) ???? jaaa, han kanske är dement och senil, vem vet.. Viktor fudnerar allvarligt talat på att gå upp och erbjuda sig att köpa ett par hörlurar till honom.
På tisdag är det löning. Då ska jag och Elin iväg till stan och shoppa, tror inte at tjag får ut sååå mkt med pengar, men nåt kan man alltid kosta på sig, är ju skyldig selmas konto lite pengar också, har lånat lite *ops* vi sparar pengar till henne ifall det skulle hända något ifall ni undrar varför en hund har ett penga konto :D hahaha
Ska kanske hyra blades of glory ikväll, nån som har sett den och vet om det är någe bra? Måste ringa till Viktor och höra om han är på gång snart.
Kramar A

0 kommentarer: