BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/11/2007

Frissan

Idag efter jobbet for jag och Elin och bokade friss tid.
Elin ska dit imorgon, och jag på torsdag.
Jag skulle ju bleka lite slingor, få bort utväxten och Elin vill bli brunett, men nu efter jag har kommit hem mer och mer börjar jag fundera på att göra lite ljusbruna slingor i mitt hår ändå, och inte va vit, men alltså, ÅHHHH jag har så svårt att bestämma mig, vad tycker ni att jag ska göra?
Annars har jag blivit inbokad på en kurs näst nästa vecka, i sårvård. Så jag ska börja ta hand om lite omläggninar på jobbet, vilket jag tycker känns jätte roligt faktiskt, jag gillar ju att pyssla, klippa och klistra!
Sitter nu med en hand snaaart klar med naglar, Måste ju göra mig fin för konserten =)
har eggat upp mig så mycket nu så jag kommer ju att bli döö besviken ifall det inte är nåt bra, men det är det säkert. Känns som om man ska på en gala, fixar till sig och står i.
Maria ringde idag och ville komma och hälsa på, men jag jobbar ju dåå :( Alltid när nån frågar om man ska göra nåt, så jobbar jag alltid den helgen,d et e så jäkla typiskt. Men kom helgen efter det Mariaaaa, snällaaaaa!!! :) Saknar ju diiiiig.
Måste återgå till filandet nu...
Kramar A

"Dagens kändis: Ebba Hultkvist"

2 kommentarer:

Anonym sa...

O jag saknar dig vännen! =)
Jag kanske följer med Micke nästa vecka på tisdag, han ska på kurs o då sover vi i sthlm 2 nätter. Annars fixar jag så jag kan försöka komma den helgen vi sa, eller möjligtvis helgen efter den.

Angie sa...

ledig onsdag och torsdag, men eventuellt asttjag skulle jobba extra på dagen på onsdagen, men annars passar detju bara bra, =) så vi får umgås lite