BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/14/2007

SÅÅÅÅÅ BRAAAA

Alltså världens bästa jävla konsert!! jag är fortfarande helt salig. Grymt!! Om dom kommer till Sverige igen ska jag gå dit på momangen, ångrar mig absolut inte, hade dom haft en konsert ikväll också hade jag vart där :)




Började gårdagen med att stiga upp klockan 8 på min lediga dag. För att åka iväg till frissan, jag hadeinte bestämmt mig för vad jags kulle göra med håret utan tänkte att jag skulle bestämma mig där när jag hörde vad frisören tyckte också, det slutade i alla fall med att jag har gjort mörkbruna och koppar slingor.





Jag är alltså till höger. Elin va iväg till frissan dagen före och gjorde sig mörkbrun, vsst blev hon söt? Jag tror i alla fall att jag e jätte nöjd över håret.



Elin från karlstad skulle komma in med tåg till stockholm vid halv 2, så jag satte mig på jobbet och väntade in henne, tyvärr va tåget sent, så vi va inte hemma hos mig förrän jut före 3. Och då blev ju jag super stressad, vi skulle ju möta upp dom andra klockan 17 redan och börja dricka lite öl och ladda upp. Efter stressat mig i ordning, provat ca 20 000 plagg som inte alls ett enda satt nåt bra, så hade jag på mig jeans, vilket jag inte alls hade tänkt, men aja,,, planerna går i krasch ibland, Hade ju bestämmt mig redan för typ 1 månad sen vad jag skulle ha på mig. Men i tid kom vi inte iväg, det va väl ca vid 17 tiden som vi väl kom härifrån och alla hade ringt på mig 10 000 ggr, halvvägs till tunnelbanan (det är en bit) kommer jag på att jag har flömt tunnelbanekortet i min andra jacka, så då vare bara att traska hem igen, gick och surade och muttrade under tiden, jag ska inte stressa, då glömmer jag allt, sen när vi väl kommer till tunnalbanan missar vi tåget precis, så då blire bara att vänta ännu mera. Under tiden frågar Elin mig, om jag har med pengar, bankomatkort och allt så jag nu inte har glömmt nåt. Skrattar bara och säger nu är allt med, till och kameran!! När vi kommer fram till bullwinkle´s bar där dom säljer stark öl för 19:- så slår vi oss ner direkt, och jag börjar kolla efter lite pengar så jag ska köpa mig en öl, neeeej meeeeen grattis pg!!! Jag hade ju inte med min plånboken!!!!!!



Som tur va så gick jag låna pengar av Elin, men direkt blev jag nervös och trodde att jag inte skulle så köpa öl och sånt, eftersom jag inte hade leg. men det gick bra, jag försökte se så mogen ut som bara jag kan göra! Sen satt vi väl där till en halv 8 nån gång, innan vi drog oss vidare till Hovet. Där kudne man också köpa starköl, så där stod vi också och hade trevligt. :)



Sen konserten, jaaa, vad ska man säga, bra platser, lite berusad, stod och skreeeek, dansade och sjöööng i 2 timmar!! Världens jädra upplevelse. THE BLACK EYED PEAS!!! va jag på om det är någon som inte vet det vid det här laget. Efteråt gick vi och tog en till öl, sen Mac Donald´s, sen hem för man va as trött. Idag kändes det som om man hade blivit påkörd igår. Ont i hela kroppen, ont i halsen, och pricken över i.et är att jag blev dyng förkyld imorse. Elin åkte hem halv 5 idag. Va jätte roligt att du kom gumman!!! Nu ska jag kurera mig lite med nåt varmt !!!
Kramar A



(Gruppbilden är under konserten)

"Dagens kändisar: The black eyed peas + en kille från fame factory som jag inte kommer på namnet på"

2 kommentarer:

Anonym sa...

jaa jag vill ju tacka för en superhäftig kväll! men ett litet rött ansikte för fyllan :)
jag ser däremot ett kort som du bara måste ta bort!! ursh!! gå väck!!! puss :)

Angie sa...

hahahaha,, men vikket e det du inte tycker om?