BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/08/2007

Linser

Herregu man är ju i alla fall impulsiv när det kommer till att köpa nya saker, har just beställt nya linser, jag behöver det ju i o f s, men dom jag vill ha finna bara i 6-pack tyvärr så det blir ju mycket pengar på en gång. Men fasen vad ja saknar att vara brunögd. Känner inte igen mig i blå ögon, och alla frågar mig om jag har linser för dom tror att mina bruna e min naturliga färg haha :D lättlurade där!! Hoppas dom kommer innan konserten, asså hade jag velat bleka håret, har en sån jäkla utväxt så jag blir äcklad av mig själv när jag står framför spegeln, sjöng ner långt under jorden och ringde och frågade mina föräldrar om pengar till det. Vi får se om dom ställer upp :: *Hoppas*
Har bestämmt mig vikken som blir kvällen till äras outfit, blir mina nya nättights med knytning nertill, as läckra =) nå höga klackar till, lite lockar i håret, kanske en klänning. Åhhhh
Sen har jag tagit ledigt också, så jag blir låååång ledigt. Tors, fer, lör och söndag! jag som aldrig ens är tre ledig i vanliga fall, jag blr ju bortskämd, måste nästan se till att jobba lite extra dagen efter. Neee nu ska ja digga lite mer till musiken så jag kan alla låtar utantill!!
kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

oj jag måste kanske börja plugga lite ja med :) haha seriöst