BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/23/2007

döö trist

Idag har det varit en as dålig dag!!
Fyyyyyy va less jag e.
Jädra skit (jobb) och dom som ingår i kategorin jobb!! (utom pensionärerna)
Va helt slut när jag kom hem, båe fysiskt och psykiskt, la mig och vilade i nästan tre timmar.
Och nu sitter jag bara och har ångest för att jobba imorgon igen, tänk om man hade varit ledig istället, vilken lycka. Men jag får försöka att se det positivt, att imorogn må hända att jag jobbar men sen är jag ju faktiskt ledig en dag, och på tisdag ska jag ivg på kurs istället för att jobba, skönt att komma iväg en dag och göra något annat.
Nu ska jag bara städa undan lite från middagen, sen ska vi se på 50 first dates ikväll, den va faktiskt ganska rolig tycks jag minnas, vi hyrde den på film nån gång i karlstad.
Hej hopp fjong boll
Kramar A


"Gårdagens kändis: Carolina Gynning" (fasen va liten hon va)

0 kommentarer: