BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/26/2007

Kurs

Idag har jag lärt mig om sår av alla de sorter. Har varit på en kurs som hette såret i focus. den va faktiskt jätte jätte bra, har lät mig sjukt mkt på kort tid, känna verkligen som om jag kommer att ha nytta av detta som jag har lärt mig, som känns jätte roligt, när man får använda det i praktiken också, inte bara en massa information sen har man ingen användning av det. Faktiskt nog så hittade jag till ställen kursen höll till, men det beror nog på att sköterskan ringde och berättade åt vilket håll jag skulle gå, men jag tror faktiskt att jag skulle ha hittat själv också, jag har ju en förm¨ga att gå vilse, och jag satt och hade lite hjärtklappning på t-banan hur jag skulle hinna hitta rätt på 15 minuter.. men det gick ju bara bra. Vi blev bjuden på as god lunch också. Örtkryddad lax, cashew marinerad kyckling, stekta grönsaker, ostbricka, melon o grejer, inte dåligt att få betalt för att sitta och äta det??? :D
Jag har ju kommit på tyvärr att jag nog börjar på att bli senil, det känns verkligen så, jag börjar ju glömma bort allt, så när jag va iväg på min kurs idag så slog det mig plötsligt, att jag har heeeelt glömt bort att jag håller på med en storstädning, jag har glömt bort det så pass länge att det nu börjar på bli smutsigt på de få ställen som jag hade börjat med :( Så du får ha överseende Maria.
Känns tråkigt att dom här dagarna man inte har jobbat redan är över, det har gått så sjukt fort, men det beror väl mycket på att jag & Elin va ue hela dagen igår, så man hann som inte med att man va ledig, eller jo på ett sätt, för annars skulle man ju itne ha shoppat i 7 timmar, men det kan va skönt att bara sitta hemma och dega lite också.
Efter kursen for jag en sväng förbi stan och köpte mig en klänning och ett par fina grå blommiga leggins. Som jag tänkte att jag kanske ska ha på lördag. Kul med något nytt.
Vem hejar ni på i idol ni som ser det? Själv hejar ju jag på Marie och Patrizia av tjejerna, tycker dom e hel grymma, knäcker dom andra. Och killarna är det den där vad hette han? Daniel? Han såg ut som di leva så han sjöng sist och en långhårig kille. alltså di leva typen, han va ju bara för mkt, störde mig på hans händer som va överallt o ingenstans, så jag va tvungen att blunda för att höra hur bra han va =) Hoppas han taggar ner med det där ikväll.. Sen har jag ju blivit lite små är i Andreas.. hahaha han e så stört skön, jobbigt att grina med mascara hahahahaha =)

Kramar A

Kramar A

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi tycker nog ganska lika om Idol medlemmarna, Tycker också Marie och Patrizia är bäst. Christoffer (tror jag han heter, den långhåriga) diggar jag som fan, asskön röst! Daniel avskyr jag, hatar hans spasmer... Men Andreas? Haha, han är ju så stygg! Mattias är snygg :P Så, nu vet du vad jag tycker! :D

Angie sa...

ja andreas e stygg men e såååå skööööön :D