BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/24/2007

Ohh happy days

Åhhhhh känns så jäkla roligt att du kommer Maria. vet att du har sagt att du ska komma, men jag trodde nog aldrig att du skulle komma dig för det ;) Med barn och allt, mycket att hålla reda på :D Sen kanske man jämför lite granna med mina forna vänner från Umeå som lovade allihopa, hela bunten att komma och hälsa på när jag flyttade till Karlstad, och under 4 års tid fick jag banne mig inte besök från någon, men nu känner man sig typ saknad och till och med lite omtyckt :)
Är på väldigt bra humör nu, dundret i mitt huvud har slutat efter 3 treo, piggat på mig efter 3 timmars vila, hunnit med att klippa Selma lite granna, och ätit lite balleringa kex och digestive kex :D Det kanske är socker kicken som gör mig på bra humör? Och att du kommer gummsan!!
Åhhhh får ju inte glömma att om 40 minuter har jag pengar på mitt konto också, ligger back för närvarande, så det skadar inte att ligga på + sidan. Men jag e tyvärr skyldig bort lite pengar, till Selma först och främst, sen är det ju räkningen för linserna, men jaja det får gå an.
Ska ju iväg till Karlstad nästa helg till Elin som fyller år. Hon börjar på att bli gammal och grå ;) Nee inte än på ett tag.! Känns jätte roligt, så jag är på bra humör över det också. jag har en bra kväll ikväll helt enkelt.
Kom NUUUUUU Murran.! och ja just det, jag lovar att möta dig på t-centralen så du inte går vilse i stor stockholm. :D
Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

Va goo du är! =)
Ja på lördag ska vi bannemej ha skoj! Och det är jättebra att du kommer o möter mig, annars blir det jag och uteliggarna som partajar loss :P.
KRAAAM