BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/25/2007

Heldag

Idag har det varit en riktig heldag. Hade ställt klockan på 10.30 men Elin ringde och väckte mig 10.20 (typiskt) steg upp och gjorde mig i ordning och for in till stan, vi hade planerat länge nu att vi skulle stor shoppa idag när det va löning. Perfekt att göra av med alla pengar första dagen!! =)
Först mötte vi upp på odenplan och gick runt lite där, hittade inge, då åkte vi in till stan och gick runt där, hittade lite granna. Men vi kom på att det va så jäkla drygt att gå omkring över stan , det tar ju sån tid att ta sig överallt, så då bestämmde vi oss för att åka ut till kista, as stor galleria där.så dit for vi,, och gick och gick, sen åkte vi in till stan efter att ha shoppat lite mer, eller jaa, mest Elin (avundsjuk)
sen åkte vi till Norrmalm där jag köpte mig en as fin lykta, lite doft grus, och whiskeyglas till Viktor, sen åkte vi in till Mörby där vi handlade lite mer och vips så hade vi varit ute i 7 timmar.
Jädrar va den dagen gick fort.
Hahaha men trevlig va det, och jag handlade inte för mer än typ 500
Bra jobbat Angel.
Nu sk ajag se lite som vanligt på vära bästa år weeeeee
Kramar A

0 kommentarer: